»Temu na svojstven in kreativen način dodajata še ščepec naravnanosti k uporabi naravnih materialov ter kritičnega pogleda do odnosov v sodobni družbi.«
»Tekst (oz. več njih) ni svetinja, temveč gibljiv, gnetljiv material, ki ga 'izkoriščamo' za svoje namene, da lahko spregovori o revoluciji kot taki, potrebnosti revolucije in predvsem današnjega pasivnega, egoističnega odnosa zahodnega sveta do nje.«
»Vsekakor se mi zdi nujno oblikovati kritičen odnos do vsega, kar nagovarja naš pogled do prezentacije telesa, vključno z umetnostjo.«
»Glede vprašanja atonalnosti in torej njenega tukajšnjega sobivanja s tonalnostjo ter pogleda na izkušnjo bivanja v sodobnem svetu, lahko rečem, da ta pogled seveda ne more biti enoznačen ali harmoničen.«
»Ustvarja jo s postavitvijo, ki išče soočenja z barvo, materiali in svetlobo, predvsem pa z gledalčevim pogledom.«
»Če nismo sposobni toliko kritične misli, da lahko obsodimo genocid, kako se lahko konkretno ukvarjamo s težavami sodobne družbe?«
»Uporabe naravne svetlobe nisem razumel kot izziv, ampak kot nujo, in sicer iz dveh razlogov.«
»Četudi se občutki kolektivne izčrpanosti, nezadovoljstva ali razočaranja v sodobni družbi normalizirajo, to ne pomeni, da so naravni oziroma nesprejemljivi.«
»Interpretacija naravne dediščine je postala v zadnjih desetletjih cela znanost. Vsebine predstavljamo interaktivno, pri tem uporabljamo sodobne tehnologije, na primer obogateno resničnost in poučne računalniške igrice, na sodobne načine poskušamo naravo približati obiskovalcem.«
»Sam vrt 'metafora posekanega vrta zaživi kot opomin družbi, ki se oklepa preteklosti in sanjari o prihodnosti, medtem ko ji sedanjost polzi v prazno. V tem smislu je vedno znova živa in sodobna, saj ponuja razmislek o stanju družbe in našem odnosu do njega.'«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju